by amanda

|

idag efter skolan gick jag elin och filippa hem till mig. vi gjorde typ ingenting, åt yoghurt och smsade några och frågade om de ville träffas. vi hade tänkt att träffa gb och någon vid 4 så vi väntade på honom. medans kollade vi på tv och lyssnade på musik. klockan halv 5 ringer vi honom och han skulle ringa upp men han ringer inte så jag tror vi skiter i honom.. elin och filippa hade springt runt och skrikigt så jag fick skit ont i huvudet och var påväg och sova precis då de väcker mig (a) som ni märker har vi bara varit hemma hitils. de gick precis ut för att gå till någon park och gunga, men tråkig som jag är har jag fortfarande ont i huvudet så de fick gå själva. men de kommer snart tillbaka, jag vet inte vad vi ska göra efter men något hittar vi väl på. jag bloggar mera när jag kommer hem, puss älskling <3
     



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: