by amanda

|
hejsan allihoppa ! direkt när jag vaknade stog mamma, syster och jouni och sjöng för mig. dem kom med frukost på sängen och jag fick presenter. det kommer bilder på dem senare för kameran är hemma hos mamma just nu. jag hoppade sen in i duschen och gjorde mig klar, sminkade mig o.s.v och sen drog jag till skärmarbrink och väntade på matilda där. när hon kom drog vi till globen och kollade lite grann och så fick jag present av henne. en skit fin sten som det stog " för evigt " och två röda hjärtan brevid. den kommer det också bild på senare. menmen, nu är vi hemma hos min pappa. hon ska snart hem för hon ska på match och jag ska göra tårta för sen kommer gästerna. sen kanske vi ska träffas senare vi får se ! men nu ska vi göra lite annat, puss & kram amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: