by amanda

|
nu är jag hemma igen, fast jag har varit hemma ganska länge men mamma och hennes pojkvän hade datorn så jag kollade på tv en stund men nu är jag här igen ! jag och tova var hemma hos min pappa, kollade lite på datorn, pratade i telen med mattias, "cyklade" och lite annat. vi pratade också ganska mycket, mysigt som f*n ! imorgon kanske vi också ska träffas men hon har först match och sen ska hon till landet men hon ska fråga om hon får stanna hemma och sova hos sin mormor sen. egentligen skulle jag hjälpa filippa att flytta imorgon eftersom hon flyttar imorgon men jag fick inte för hela hennes släkt skulle typ redan vara med, och jag skulle kanske träffa amanda också. men jag antar att det inte kommer gå eftersom hon inte orkar åka och jag inte hittar "/ men vi får väl se vad som händer, tova kanske inte ens får stanna hemma för hennes pappa. jag skulle prata med matte i telen också men när jag ringde så var hans mobil avstängd så han kanske ringer senare, jag hoppas i allafall det. men nu ska jag dra, puss <3

gammal bild på mig och hanna ! <3
tova

hallå, du har amanda hjärta tova tröjjan på dig! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: