by amanda

|
anonym: Är smalast snyggast? Vad tycker du?
svar: jag tycker inte det spelar någon roll. bara man är nöjd med sin kropp och trivs i den, puss.

kantima: vilken är din favorit färg? XD
svar: min favoritfärg är nog svart, rosa & vit puss.

ella johansen: ont i magens som vanligt ? :P haha
hur vardet att praoa på globen då?
liksom vad är det man gör ?
kram &puss <3
svar: ja jag har ont i magen ganska ofta. jag tror att jag är allergisk mot mjölk. jag slutade dricka det några dagar och det hjälpte och sen när jag började igen så fick jag ont i magen så jag tror nog att jag är allergisk "/ på globen var det skit najs, lite jobbigt ibland med klart värt det ! jag stog brevid emilia i hissen och gick bakom alcazar ! imorgon kommer jag säkert träffa flera : ) på globen så gör man allt möjligt, jag tycker själv att det är svårt att förklara. dem flyttar saker, bygger nya grejer, byter lampor, fixar rör och mycket mycket annat ! det är så jävla stort ! puss.

mysaahn@: hur gammal var du/ni när ni spelade bas och sjöng på videorna ? :)
svar: på videorna gick vi i 4:an, puss.

matilda: Är det lena våran lärare? (A)
svar: haha ja det är faktiskt våran lärare : ) puss.

Linni: vilket är din favoritgodis? Glöm inte min frågestund!
svar: mitt favoritgodis är choklad : ) puss.

Anonym: du tar ju ändå åt dig innerst inne eller hur? :S
svar: jag är en tjej som tar åt sig av det mesta eftersom jag aldrig har haft så bra självförtroende. men vissa personer har hjälpt mig så mycket och lärt mig att inte bry mig så mycket. så jag tar åt mig på ett sätt men på ett annat inte. puss !

anonym: vem skulle du kunna tänka dig ljuga för och gå bakom ryggen på?
svar: jag gillar inte att ljuga och hatar ljugare själv. om jag ljugare så gör jag det för någon annans skull inte för min egna. puss.

anonym: Vem skulle du kunna döda för? allså helt seriöst bara springa ut på stan och döda någon ifall den viktigaste personen för dig skulle be dig göra det?!
svar: oj det var en svår fråga. men jag skulle kunna döda för mina bästavänner. dem vet vilka dem är, min familj & släkt, och framför allt min lillebror, angelica, filippa, elin och matilda. puss.
hemlis

Går vänskap före kärlek enligt dig?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: