by amanda

|
hejsan alla söta bloggläsare ! jag är med filippa och elin hemma hos mig. vi drog direkt hit efter att jag slutat klockan 3 idag också. idag har jag typ dulat, fixat några andra grejer på datorn, bytt lampor och lysrör, och lite annat. det var skit najs, alcazar gick framför mig och emilia som sjunger " iam a big big girl " ni vet ? henne stog jag brevid i hissen. jag berättar mer ikväll för vi ska sjunga singstar. så jag berättar när jag kommer hem men jag har i allafall precis lagt in bilderna jag tagit så dem bjuder jag på nu. pussar amanda <3
 
kontoret.

fika rummet.

valhall som det kallas. mest melodifestivalens grejer.

märket på meldifestivalensbil.

scenen ( dålig bild ! )
 
vattnet jag snackade om som vi bytte.

och såhär såg det ut på ett annat ställe, men det skulle egentligen se ut såhär på första bilden oxå.

ismaskinen.

isen.

där djurgården byter om.

djurgårdens bil.

aik byter om.

hovet.

läktarna i hovet.

matsalen.

artisternas rum !

måns skylt.

mollys skylt.

sminkrummet.
 
 
jag var högst upp ! : )

här stog vi när vi var högst upp !

jag i något rum.

flaggorna.

backstages kort, kommer in överallt.
angelica

vem tog bilden på dig.

pussar



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: