by amanda

|
sitter framför datorn, har precis ätit, ont i magen som vanligt. och ja ? vad mer .. jag vet inte. men i allafall så sa leon igår att han visste att det inte var jag som hade gjort det där på hans pea så jag fattade ingenting. sen pratade vi lite och sådär men idag verkade han endå sur på mig. linn verkar också det men jag fattar inte varför, fast iförsig är hon alltid det på mig nu för tiden. menmen, jag gjorde mat åt mig och mamma, vi åt och nu sitter jag framför datorn igen. skönt att folk börjar komentera mera. om ni länkar min blogg på era så länkar jag tillbaka : ) men nu ska jag dra, pussar amanda <3  
ella johansen

ont i magens som vanligt ? :P haha

hur vardet att praoa på globen då?

liksom vad är det man gör ?

kram &puss <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: