by amanda

|
hejsan allihoppa, jag vaknade för en timme sen och då gjorde jag mig klar och tänkte ta bussen hem direkt och träffa fanny. men fanny skulle göra någonting med sin familj så vi ska träffas vid 4. så jag tar bussen vid halv 3 tror jag. jag vet inte vad vi ska göra, vi kanske åker in till stan eller hittar på någonting annat vi får se. igår hann jag inte blogga innan jag gick och la mig, det fanns endå inte så mycket att skriva .. men nu ska jag dra. pussar amanda <3
här kommer en väldigt gammal bild som angelica gjorde till mig förut, visst är den fin ? (a)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: