by amanda

|
hejsan allihoppa, förlåt om jag inte hunnit blogga innan men direkt efter skolan så drog jag och filippa in till stan för att köpa en present till min älskling elin som fyller år imorgon. vad det blev som vi köpte får ni kanske reda på imorgon, i allafall inte nu ifall att hon skulle läsa min blogg. vi frågade också om hjälp på en foundation och puder i samma som var bäst för oss, och vi hittade en som var jätte bra. vi ska köpa dem så fort jag har fyllt år och jag har fått pengar. vi åt lunch på donken också. jag har varit där ganska mycket i veckan men det ska jag sluta med : ) haha, men i allafall när vi hade köpt present och vi var påväg hem så ringde denise och linn och frågade om dem fick baka hemma hos mig till deras skola. jag frågade och först lyckades jag nästan övertala pappa, men när jag sa att vi var sugna på något så sa han att det fanns tårta i frysen -.- haha, så vi gick hem till mig och åt tårta istället. sen skulle vi kolla på film, men precis då så ska linn hem så vi sa hejdå och sen kollade vi klart på filmen. jag har sett den jätte många gånger förut men den är verkligen värd att se flera gånger. " en djävulsk romans " heter den, alla borde se den om ni inte har det ! efter filmen var klockan mycket och denise och filippa skulle hem så dem stack precis. imorgon ska jag vara med tova, vi får se vad som händer. hon kommer i allafall till mig eftersom jag slutar halv 4 en fredag ! men nu ska jag gå, puss amanda <3
matilda

den filmen har jag sett minst 10 ggr, och jag kan se den minst 10 ggr till, den e så jävla bra !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: