by amanda

|

efter att jag hade ätit så ringde elin och frågade om jag ville följa med till globen. för hon skulle köpa ett bar nya leggings och jag en ny foundation så vi drog dit. vi fick skynda oss as mycket för klockan var kvart i 7 när vi kom dit och det stänger jue runt 7 tror jag. så vi sprang in på kicks och köpte min foundation och sen in på h&m och provade leggingsarna och sen köpte elin dem och sen gick vi till donken och köpte varsin klass. när vi ätit upp dem drog vi hem igen för elin fick inte vara ute längre för hon hade bråkat med sin pappa innan vi träffades och jag gick hem till mig och gjorde lite läxor. vi har snart prov i matte & i spanska och jag vet inte ens vad vi ska göra så jag får lite panik ! : ) haha, imorgon ska jag och filippa in till stan och köpa en present till elin som fyller tonåring på fredag. men nu ska jag dra, puss & kram <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: