by amanda

| New in, Vardag

Nu har jag precis kommit hem och jag sitter och skriver någon rapport om min praktik. det är verkligen inte roligt och det kanske är lite sent men bättre det än aldrig. Jag har precis varit ute med Melker, Viktor och Elin. När dem kom så ville vi gå hem till någon för det började precis snöa -.- men ingen av oss ville typ för alla hade föräldrar hemma och jag fick inte ta hem. Jag är sjukt besviken på att det började snöa när man precis trodde att våren hade kommit "/ menmen, det finns ingenting att göra. Jag hoppas bara på att det är sol och fint väder imorgon när man ska till skolan igen. I allafall, innan vi träffade Viktor och Melker så var jag, Hanna och Elin inne i stan och " shoppade " Elin bytte en tubkjol hon fått av mig och filippa till mindre storlek och en annan färg för färgen vi hade gett henne fanns inte rätt storlek i. Och så provade vi lite andra kläder. Jag hittade en jätte fin tröja som jag köpte men jag glömde den hos elin -.- haha men hon ger den till mig i skolan imorgon. VI åt på donken, och sen kom Melker och Viktor in till stan men vi tappade bort dem så dem åkte till fridhemsplan och gjorde någonting dem tycker var skit kul, Hanna åkte hem och jag och Elin åkte hem till henne och åt vårrullar och spelade kort. Sen sa Melker att vi skulle träffa dem i centrum så vi åkte dit. Men när vi kom dit var dem fortfarande i fridhemsplan så vi stannade där och väntade på dem. Sen skulle Elin på träning så hon åkte hem, jag gick också hem och vart Melker och Viktor tog vägen det vet jag inte. Jag ska i allafall kanske träffa Elin när hennes träning är slut men vi får se. Men nu ska jag försöka ladda in bilderna från igår, idag och i förrgår. Puss & kram amanda <3

här är bild på tröjan jag köpte. <3