by amanda

|
hej alla söta ! jag har precis klätt på mig och vaknade för 45 minuter sen av att hanna ringde : ) jag ska jue vara med henne idag så jag gjorde mig klar och sen ringde matte så jag pratar med honom nu. jag bloggar som sagt medans jag väntar på att pappa ska göra frukost och sen ska jag ut och träffa hanna och kanske tage melker och elin. jag vet inte vad vi ska göra men något händer jue alltid. men nu ska jag äta, puss & kram amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: