by amanda

|
det finns ganska många som vill att jag ska börja videonblogga och jag har funderat på det men jag tycker jag ser så konstig ut på filmer när jag filmar mig själv men jag ska faktiskt videoblogga med angelica någon gång men vi glömmer alltid, men det kommer, jag lovar ! : )

här är en jätte gammal bild på mig från så kallade "wannabe tiden"
Anonym

haha du är fortfarande wannabe lilla gumman :)

tova

haha jag har några bilder på dig i 'wannabetiden' , tror jag :) på datorn asså .. :I , den där tror jag att jag har..

matilda

Amanda beter sej inte som en wannabe, hon ser inte ut som en wannabe, det finns inget tecken på henne som säger att hon är en wannabe. Hon VAR en wannabe, det var jag också, Amanda använder knappt smink längre, fast när hon väl har det har hon mycket, Kalla henne inte wannabe, Fast hon tar ju inte åt ssej ens:S Och försök inte trycka ner någon som är starkare än du, du är ju bara avenssjuk.

AMANDA ÄR INGeN WANNABE TYCKER JAAG !

matilda

Amanda beter sej inte som en wannabe, hon ser inte ut som en wannabe, det finns inget tecken på henne som säger att hon är en wannabe. Hon VAR en wannabe, det var jag också, Amanda använder knappt smink längre, fast när hon väl har det har hon mycket, Kalla henne inte wannabe, Fast hon tar ju inte åt ssej ens:S Och försök inte trycka ner någon som är starkare än du, du är ju bara avenssjuk.

AMANDA ÄR INGeN WANNABE TYCKER JAAG !

mtilda wyness

Amanda beter sej inte som en wannabe, hon ser inte ut som en wannabe, det finns inget tecken på henne som säger att hon är en wannabe. Hon VAR en wannabe, det var jag också, Amanda använder knappt smink längre, fast när hon väl har det har hon mycket, Kalla henne inte wannabe, Fast hon tar ju inte åt ssej ens:S Och försök inte trycka ner någon som är starkare än du, du är ju bara avenssjuk.

AMANDA ÄR INGeN WANNABE TYCKER JAAG !

Anonym

haha skulle jag vara avundsjuk på en liten tjej som går i femman och inte kan försvara sej själv ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: