by amanda

|
tjoho mina söta läsare =) jag vaknade klockan halv 12 fast mening var att jag skulle gå upp halv 11 men mamma ringde inte mig så jag vaknade helt enkelt inte. jag låg kvar i sängen till 12 och sen gick jag upp. gjorde frukost och kollade ett bildspel som min kära lärare lena skickade med posten från klassresan. om jag förstår hur man gör så kommer kanske lite bilder senare. jag ska i allafall snart klä på mig och göra mig klar så då kommer dagens outfit också. vi skulle ju till haninge idag som vi lovat cem och nikita men elin hade ingen remsa och det verkar som om hon inte får någon ny så jag tror inte att vi kan komma idag. fast jag vill verkligen .. det var ju ett tag sen nu och de åker väl utomlands snart och är borta hela lovet ? "/ men jag vet faktiskt inte, jag bloggar senare innan jag drar ut. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: