by amanda

|



satt och snackade med en tjej som leker alldeles för mycket. hon komenterade till ex. min blogg och skrev att jag såg ut som en frukt. dessutom skrev hon inte från sig själv utan från min bästevän och tror att vi inte ska fatta att det är någon annan. och som jag sa förut så skulle jag söka upp dig och visst har jag lyckats. det sägs från nära och kära att din egna vänskap har förstörts så att du vill förstöra andras. hur patetiskt låter inte det ? avundsjuk säger jag bara. jag tycker nästan synd om bruden .. men skaffa dig ett liv och lägg dig inte i andras !
donya

hur fan kan man se ut som en frukt ? :S<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: