by amanda

|
nu har vi nya klasser, jag vart ganska nöjd med min klass. självklart ledsen över att jag inte fick då med många av mina nära vänner men många av de går jag faktiskt i så min glass är ganska bra. finns några jag skulle vilja avstå från men som är okej i allafall, det blir säkert bättre sedan. jag vill fortfarande att det ska vara samma gamla vanliga klass men man får väl göra det bästa av situationen. jag kom i allafall med elin och matilda, men inte annie och lippa "/ vad som än händer är vi i allafall bästa vänner föralltid =) men nu ska jag hjälpa madde, puss älskling

bild lånad av matilda så det är därför hon är övertäckt
Bella

Vet du så man gör att ingen kan kopiera ens text & bilder? :p

Anonym

kan du skriva hela din klass på bloggen ? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: