by amanda

|
sådär ja, nu var jag äntligen färdig. jag har ny fräch design som min vän becca har hjälpt mig med. ljust och vackert men tror att jag ska försöka ändra lite mer men inte just nu. kanske lägga in tid och datum och lite plock ? vad tror ni? vi får se helt enkelt, familjen här ska snart sova så jag ska snart dra mig in till mitt rum och sitta framför datorn där istället för i vardagsrummet. sitter i en sån konstig ställning så jag har grymt ont i nacken och benen. men så blir det, jag åker ju hem imorgon till stan igen så vi får se när jag är hemma. ska i allafall till pappas kusin vid halv 6 för han fyller år, bloggar kanske senare. pussar amanda <3
Therese

fint :) jag skulle med behöva hjälp med design har tyvärr inte nåt bildred.program får inte ladda ner på min jobb dator. Allt bra annars?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: