by amanda

|
hej mina kära läsare, jag sa ju att jag skulle blogga så fort jag kom fram men vi åkte ju ut med min farmor och pappa hade datorn så jag kunde tyvärr inte. vi kom i allafall till stora essingen 30 minuter innan bestämmt så vi fick stå i regnet och vänta på min farmor. när hon sen kommit åkte vi och hämtade perre, hennes pojkvän och sen fortsatte vi resan. vi stannade påvägen så jag och elin kunde få äta något för vi hade bara ätit varsin macka på hela dagen.. när vi sen ätit fortsatte vi resan. påvägen till vårat landställe så stannade vi vid mammas och hälsade sen åkte vi vidare. när vi kom fram släppte farmor av oss hos mig och så kollade vi på film. "slamming doors" tror jag den hette, skit bra =) mitt i filmen kom farmor med middag till oss, potatisgratäng med kött. mums (a) vi kollade klart på filmen och sen drog vi ut. gick runt ganska länge, visade elin stranden och mera. vi har precis kommit in igen så skulle bara blogga lite snabbt. skriver kanske senare, glömde usb kabeln så inga bilder just nu. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: