by amanda

|

den här gången tipsar jag om hårspray. hårspray är verkligen något som kan göra hela min dag. om jag tycker att mitt hår ligger platt eller att det ser konstigt ut på något sätt så tar jag bara lite hårspray och så är saken ur världen. man får mycket bättre volym, det luktar gott och det är skit snyggt ! börja använda hårspray mera. håret blir smutsigare fortfarande men det är det värt, jag har oftast hårspray på mig. använda mer hårspray =)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: