by amanda

|

vi har inte kommit någonstans idag, sitter forfarande i sovkläderna. jag vet faktiskt inte vad vi ska göra idag. vi skulle till grönan men filippa har inte sitt guldkort för hon lämnade det hos elin och kan inte få det fören vid 4 och då är det försent tycker vi när det stänger 8 .. vi skulle dit med steven men han svarar inte på sms så vi kanske skulle träffa gb men jag har inte pratat mer med honom. det är ju fint väder så vi ska väl i allafall dra ut snart, vi måste bara klä på oss, sminka oss och allt det där. uppdaterar när jag har tid, puss



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: