by amanda

|
hej mina söta läsare .. förlåt för att jag inte bloggade imorse som jag sa att jag skulle göra men jag hann verkligen inte. filippa var klar före mig så jag hade fullt upp hela morgonen, ingen tid över för att blogga. jag fick i allafall frukost på sängen, sen gjorde jag mig klar och följde sedan med mamma till banken för att hämta ut pengar till mig. sedan gick jag hem igen fixade det sista och mötte sen filippa. hon gick på tunnelbanan i skärmarbrink och sen åkte vi till t-centralen/hötorget. köpte lite grejer, åt på donken och kollade i yttligare fler affärer sen åkte vi till skarpnäck. mötte tunnelbanan och åkte till odenplan. vi visste inte vart vi skulle så till slut åkte vi hem till min mamma. vi har precis kommit hit, jag ska sova hos filippa idag så jag ska hämta lite grejer. vi kanske träffar någon senare ikväll, får se. bloggar när vi kommit till lippa, pussar amanda <3
 
Nazli

snygg header! =)

emelie

amanda sötnos <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: