by amanda

|
jag och matilda åkte till stan, kom dit 16:45 ch bion började 18:20 så vi hämtade biljetterna och sen gick vi runt i en massa affärer och kollade. jag la undan 2 plagg som jag ska köpa imorgon när jag och filippa ska shoppa, fast inte så mycket .. men när klockan i allafall var 6 så tog vi ett sista toalett besök och sedan gick vi in i sallongen. det var reklam länge nog så jag satt och smsade. filmen var skit bra, ni borde verkligen se den. Zac Efron är ju bara för söt ! efter filmen drog vi i allafall till bagis och träffade gb, radwan och två till killar. vi var i bagis och gjorde typ ingenting. snackade med andre i telen men han var hela sitt fotbollslag på cup så det var lite svårt att höra vem man pratade med (a) sen åkte vi till skarpnäck men jag skulle hem så de drog. vi träffade abel också så han och matilda följde mig till skärmarbrink. vi hade precis missat tunnelbanan och de var 13 minuter när vi kom dit så vi fick vänta. de väntade med mig hela tiden och sen åkte jag när tunnelbanan kom. jag gick hem, satte på datorn och har precis laddat in bilder från min kamera så bilder från klassresan får ni senare. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: