by amanda

|
SNYGGAST! : Du är jätte ful gumman, 1. Vårda din hud. 2. ändra kläd stil 3. fixa din mascara lite bättre. 4. skaffa finare kompisar.!IP:

213.89.68.18

svar: för det första bryr jag mig inte om vad du tycker. du får tycka precis vad du vill, det intresserar mig inte. gillar du inte mig och min blogg så dra här ifrån ? för det andra så är jag nöjd med min klädstil och tänker inte ändra på mig bara för att du tycker det. har du inget bättre liv att bry dig om ? för det tredje så fixar jag min mascara som jag känner för det. och för det fjärde så har jag de finaste kompisarna som finns, helt underbara. det måste ha varit länge sen du kollade dig i spegeln -.-


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: