by amanda

|

hallu allihoppa. nu är jag och ida hemma igen. som ni kanske förstått så sover hon här idag igen. jag och ida drog i allafall ut till kärrtorps centrum och köpte godis och sen åkte vi till skarpnäck och antagligen gjorde bort oss lite. vi sjöng högt som fan och lyssnade på musik och sådär. och sen kom det 3 killar som var 2 år yngre och frågade om vi var horor ? vi ba ehm. och så precis då skulle jag precis gå fram och snacka med de men så var vi tvugna att dra för vi skulle till kärrtorp igen och träffa gustav och viktor. vi mötte de i centrum och sen gick vi runt lite, gick fram och back till ip och sen gick vi till päron parken och chillade. men sen drog de plötsligt (?) så jag och ida åkte till skarpnäck igen. där köpte vi varsin glass och satt och åt den på gungan. sen när vi skulle dra så kom 3 skit snygga killar så jag ropade hej. och så snackade vi ett tag men sen drog de så jag hann inte ta deras nummer och när vi skulle kolla efter de typ 2 minuter senare var det borta. så jag och ida gick med svansen mellan benen hela vägen hem till mig. fast på tunnelbanan i allafall från skarpnäck till kärrtorp var det två otroligt underhållande killar som jag och ida asgarvade åt. menmen, nu ska vi sjunga singstar. puss amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: