by amanda

|
nu är jag tillbaks igen. gick ner till hamnen och öste båten. pratade med annie i telen medans men hon var tvugen att lägga på efter ett tag. och bara en liten stund senare så kom syster och matthias ner så jag fick sällskap i stort sätt hela tiden jag var där nere. det var jätte mycket vattnen så jag öste det mesta men pallade inte det sista. så gick vi i allafall upp och spelade lite på king.com men syster och matthias gick nyss ner så ja, nu bloggar jag. therese och kalle har inte kommit än men jag hoppas att de gör det snart för jag är jätte hungrig (a) men jag bloggar sen. puss <3
  


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: