by amanda

|
godmorgon sötnos. jag vaknade runt halv 12 och gick direkt in i duschen. så nu är jag ren & fresh. jag håller på att hitta kläder just nu så dagens outfit kommer senare. sen ska jag äta frukost, sminka mig och platta håret. idag känns det som en såndär perfekt dag då ingenting kan bli  tråkigt. idag ska jag träffa my så det ska bli jätte roligt för det var ett tag sen. hon snackade om att vi ska träffa tim och andre men jag vet inte om de kan. andre fyller ju år idag .. mimmi också ! stort grattis till er igen =) men nu ska jag klä på mig, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: