hissar & dissar

| hiss/diss


hissar listan ;
* gaybloggen.com
- amir .. han är för skön på sin blogg =) jag har "träffat" honom en gång då han stog och sjöng på en av britneys låtar. bild har jag och några vänner tagit med honom och kissie så den har ni väl inte missat ? amir uppdaterar ofta, han skriver intressant och gör mycket för att hans läsare ska bli nöjda. hans blogg är sjukt bra och han verkar så rolig. =)
* glass på sommaren
- nu på sommaren när man är ute och chillar i solen så är det alltid gott med en glass. det är uppfriskande och smakar för det mesta underbart (a)
 
bild lånad från google

* reklam mail ..
- oftast när jag kollar in min hotmail så har jag alltid en massa reklam och spamm mail där. att man kan vinna saker, sidorna är gratis och bla bla bla. sånt borde man sluta med. det är bara jobbigt och slöseri med tid. att sen sitta och radera allting går ju inte alltid snabbt heller -.-

* lunarstorm
- jag var medlem i kanske ett halv år och var inne högst 5 gånger. jag själv förstog inte ett sk*t hur man gjorde och sidan var såå tråkig. inget hände vad jag tryckte så den var värdelös =)

Elvira

Åhh, hatar oxå reklam mail .. har typ minst 500 varje gång jag loggar in på hotmail. ''/

maria

muuuums! (A)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: