by amanda

|
jag och filippa vaknade 20 över 1 ?! eller kanske inte riktigt. vi har vaknat flera gånger av sms+att någon ringt men vi har somnat om. vi gick i allafall upp för en liten stund sen och håller just nu på med frukosten. idag ska vi vara med matilda men jag känner mig lite småsjuk så jag hoppas det går över eller så drar jag hem. för er som inte visste så åker jag till gotland på lördag och kommer hem på onsdag veckan därpå så kommer antagligen inte ha tillgång till dator "/ men i allafall så ska jag packa lite. men vi hörs senare, pussar amanda

gamal bild .. från vänster : matilda elin filippa jag


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: