by amanda

|

jag kände mig rastlös, jag hade ingenting att göra. bredbandet får inte den täckning den behöver så det går knappt att göra något på datorn. det går segt och står "sidan går inte att visas" hela tiden. jag blev irreterad så jag gick helt enkelt ner till stranden och vandrade i solnedgången samtidigt som jag pratade med angelica i telen. passa på att ringa filippa och matilda också för att kolla läget. jag saknar er tjejer, elin också såklart !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: