by amanda

|
hello =) jag och filippa sitter och webbar med leo och benjamin thaha =) dagen började i allafall när filippa kom till oss. vi åt lunch och sen drog vi till grönan. syster, matthias + två andra av deras kompisar var också där så vi var en del med de så det var chill. jag som var helsvart idag hade det väldigt varmt i solen om man säger så ?! aja finns inget mer att berätta än att vi drog hem 8. åkte direkt hem till mig och hämtade lite grejer och sen åkte vi till bagis i allafall. bloggar kanske senare, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: