by amanda

|

hej sötnos. nu är vi hemma igen ! vi drog ner till stan och käkade middag på en trevlig resturang. hade tänkt att kolla äffer också men de flesta var tyvärr stängda. jag har i allafall redan planerat vad jag ska köpa ungifär. nya solglasögon, mjukis byxor som det står visby på, kanske en väska om jag pallar betala den och en tröja tror jag. vi får se, jag har inte så mycket pengar med mig så får fjäska lite för pappa också (a) vi gick i allafall och handlade mat och sen drog vi hem. de andra skulle spela yatzy men jag är trött och ville bloggar + läsa bloggar så jag hade helt enkelt ingen lust. vi hörs snart igen, pussar amanda <3
 
gott med godis här framför datorn också =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: