by amanda

|

tjolahopp säger jag bara ! det är chill väder, varmt och skönt. vi har precis kommit upp från stranden. båtresan var också nice förutom att det inte fanns täckning på mobilen och lite lång men annars helt okej. för er bloggläsare så tänkte jag bara berätta att vi hyr som en stuga av thereses kompisar här på gotland i tofta. det tar 5 minuter till stranden så det är mysigt ! vi drog direkt ner till stranden med kameror i högsta hugg. vi gick till någon resturang som tillhörde något hotell. där var det fan inte nice. vi alla tog hambrugare fast jag och kalle barn-hamburgare. bröden var gamla så de var stenhårda, ett salladsblad och lite dressing. vi sa såklart till så vi fick nya bröd och ny dressing .. vi drog i allafall därifrån efter vi ätit. fottade lite mer påvägen tillbaks till huset. nu ligger pappa och vilar, jag sitter framför datorn och kalle och therese gick någonstans. bilder kommer ni att få såklart, men ännu bättre bilder kommer senare som therese tagit. pussar amanda <3

amanda my paulina - jag älskar er



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: