by amanda

| Vardag

jag känner mig verkligen sämst på det här med blogga idag, men jag har varit upptagen hela dagen. igår kväll när jag skulle blogga kände jag att det var för sent och jag var så trött så jag orkade inte. igår kväll i allafall så skulle jag till farmor men istället så drog jag ner till hamnen där syster och några stog och grävde mask. de skulle fiska men de var bara syster och matthias som hade lust så de ville att jag skulle följa med så det gjorde jag helt enkelt. de andra åkte hem för de fick inte plats i båten. när vi kommit hem igen utan fisk så satte vi på en film istället och åt godis efter färjan. när filmen var slut gick de ner till sig och jag somnade så gott =) när jag vaknade runt halv 10 gick jag upp och åt frukost, fixade mig och sen drog vi. vi stannade påvägen vid mammas landställe och hämtade en tröja och sen åkte vi vidare. vi stannade i norrtälje och gjorde lite grejer sen åkte vi vidare förbi rimbo till något slott där vi skulle på 90 års kalas. vi åt lunch där men en resturang och sen tog vi alla bilarna till en sommarstuga och fikade där. vid 4 åkte vi hem men stannade påvägen och handlade. kom i allafall hem för en stund sen och vi ska snart äta middag, jag har tagit lite bilder idag men ni får bara en. pusss & kram amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: