by amanda

|
hejhej, idag stannade jag hemma från skolan för jag hade så jävl ont i magen när jag vaknade så jag orkade inte gå. jag sa det till mamma sen gick jag och la mig igen. mamma började halv 12 så hon väckte mig vid 10, då gick jag upp och hade inte ont i magen längre. jag drack en kopp choklad sen gick jag in på datan. en stund senare gick mamma hemifrån. ikväll jobbar hon till 9 och karro ska sova hos en kompis så jag är typ ensam hela dagen. ganska mysigt faktiskt eftersom jag älskar att vara ensam hemma : ) jag ska väl kankse kolla på en film snart eller något, jag får i allafall inte gå ut idag eftersom jag valde att vara hemma. eller jo jag får gå ut , men bara gå till affären och handla -.- jag som skulle träffa elvira idag och senast jag gjorde det var i sommras, men aja hon kunde ändå bara vara till 6 och jag slutar halv 4 så vi ska träffas nästa vecka tror jag : ) men nu ska jag plocka upp diskmaskinen -.- pussar amanda<3 dagens bild är på elvira älskling <3
Limpan

fin bild på elvis

angelica

elvira älskling



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: