by amanda

|
hejhej, jag tänkte bara snabbt slänga upp ett inlägg eftersom jag inte har något annat att göra. idag börjar jag i allafall halv 9 och slutar 14:10. jag ska snart möta elin och så ska vi gå till skolan tillsammans : ) efter skolan ska jag som sagt vara med filippa och kanske annie jag vet inte vad som händer. säkert något roligt, hoppas jag.. men nu måste jag faktiskt gå, pussar amanda. <3
natsen

saknar er alla det var typ ett halv åårsen jag träffade er . Älskar er mest av mitt stora hjärta



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: