by amanda

|
hejsan svejsan, jag och filippa har precis kollat på filmen saw 2, vi ville se 1:an men den fanns inte och sen efter 2:an ville vi se 3:an men den gick inte att ladda ner -.- iallafall så var filmen skit bra men slutade faktiskt ganska dåligt : ) jag chattade för någon timme sen med leon och då gjorde jag 2 bilder till honom och han gjorde en till båda oss. dom är så fina så jag tycker jag borde lägga in dom på bloggen. här kommer dom, pussar amanda. <3

  


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: