by amanda

|
hejhej, bilderna på svante kankse ni inte får se fören på fredag för jag kan inte ladda ner på mammas data x) aja idag efter skolan gick jag och annie hem till mig, där åt vi nudlar och var inne på datan. vi lyssnade även på skit hög musik och spelade in en video : ) egentligen skulle vi vara med my och typ runa tror jag men dom kunde typ inte. klockan 5 gick vi hem till annie och åt middag där sen så var vi inne på datan och hon fixade mitt hår till värsta emo frisyren. det får ni också se bilder på sen, men nu måste jag gå. pussar amanda. <3 dagens låt är en av mina förra favorit låtar och påminner om leon tyvärr. </3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: