by amanda

|
jag fick just reda på att min bästevän sen 6:års ska flytta till belgien i 1 år "/

jag kommer sakna dig otroligt älskling, förlåt om jag behandlat dig dåligt vid vissa tillfällen. jag glömmer aldrig minnena med dig och i mitt hjärta kommer du alltid finnas kvar. ingen kan ta din plats ! jag hoppas du får det bra där men här hemma kommer det inte vara detsamma utan dig som med dig. jag vet att vi inte träffas så ofta längre, men det spelar verkligen ingen roll för du är endå en av dom bästa för mig. jag älskar dig !
tova

<3

Anonym

Förlåt.

Bloggen suger verkligen..

skaffe ett bättre intresse lilla hjärtat.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: