by amanda

|
hej alla söta, det blev en hemma dag för mig för jag orkade verkligen inte gå ut och göra något. mamma ville att vi skulle åka till farsta men jag sa nej, pappa var här för en stund sen för att hämta lite kläder till imorgon. jag fattar inte varför jag inte åkte med i bilen hem men jag var inte riktigt klar ännu. jag ska precis gå och dricka te i vardagsrummet med mamma, sen ska jag dra mig till pappa för att hitta varmare kläder till imorgon. men nu ska jag dra, KÄRLEK /a'
dagens outfit består av: adidas tröja, jc linne & tights, midje kjol gina tricot.
Anonym

du svarar aldrig kommentarer ? -.-

det är tråkigt :( <3

kan du inte ha frågestund? (a)

Anonym

/ jjuliaah



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: