by amanda

|

nu har jag precis kommit hem, det var vart riktigt mysigt med tjejerna men synd bara att tilda inte kunde vara med. vi lekte i en park precis när vi kom dit men det vart så jävla kallt om händerna så vi drog efter en kort stund och handlade till kvällen. när vi ska sätta på tv:n för att lyssna på musik så fuckades bilden så det stog helt still fast med annat ljud. och så gick inte dvd att stänga av så vi fick panik ! utan musik på hela kvällen ? så provade vi på datan men där hackade det så vi gjorde i ordning middagen helt själv, faktiskt lasange. haha, den vart as god men vi gjorde lite mycket fel : ) haha sen gick vi ner till grannen och frågade om vi fick låna handbandspelare och det fick vi såklart så då vart det musik på högsta volym och ett jävla dunk i golvet. haha, och så gjorde vi efterätt, glass med blåbär och hallon. haha, men det fuckade också men efter det dansade vi som fan och dom satte på lösnaglar. sen blev vi hemskjussade av elins mamma. bussen imorgon till landet går klockan 3 så jag skriver lite imorgo bitti. men nu måste jag gå, puss & kram. bilder kommer imorgon <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: