by amanda

|

förlåt för att jag inte har skrivit mer än det här inlägg idag men när jag väntade på elin och precis skulle skriva så slutade hon så jag hann inte skriva. när elin slutade drog vi in till stan direkt för att shoppa ! vi gick först in på souk för att köpa adidas tröjan men den kostade 50 kr mer där än på stadium så vi gick dit och köpte den istället. efter det kollade vi i jätte många affärer och jag blev förälskad i ett par byxor på g-star och ett par skor på " din sko " tror jag. sen gick jag och elin till gina tricot och där köpte vi ett par slags kjolar som man har uppe vid midjan varsin. sen skulle vi till kicks men då är ser vi annie tilda lippa linda och svante inne på donken så vi går in och pratar o.s.v sen följer dom med till kicks och vi går in på glitter och lite annat. men till slut skulle linda hem och vi andra pallade inte vara kvar där eftersom vi varit där i 3-4 timmar : ) haha, så vi åkte hem. egentligen skulle jag vara med elin efter men hon ville att tilda skulle vara med och båda skulle hem och äta. så jag pallade verkligen inte så jag gick hem. svante gick också hem, och lippa och annie gick hem till annie för att göra läxor. imorgon blir det försenad allahjärtansdag middag med annie lippa och elin. tilda skulle också vara med men hon kan inte för hon ska till gävle och åka skidor typ. men nu måste jag gå, pussar amanda <3
   



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: