by amanda

|

jag sitter hemma hos mig med filippa. vi ska snart ut och kanske träffa några men jag vet inte vilka än. vi frågade svante, philip, joel och petter om de ville vara med oss men dom kunde inte, så vi får väl se. vi slutade halv 4 och då drog vi dirket hem till mig för att jag skulle byta från mina nya vita byxor som blivit smutsiga och äta lite mellis. vi ska sova hos filippa, hon och jag. och alla hjärtansdag middagen tar vi nästa fredag för annie fick inte vara med eftersom hon är / vart sjuk. men jag måste gå men skriver mera ikväll och då kommer dagens outfit och lite andra bilder. puss & kram <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: