by amanda

|
hejhej, nu har jag precis lagat mat till mamma och mig eftersom mamma är sjuk '/ för en stund sen var elin här, vi åt först plättar och sen tog vi lite bilder. och sen helt plötsligt ville en kille se oss i webben och så sa han att han skulle runka om vi visade oss :s så vi sminkade oss som fan och satte på solglasögon så han inte skulle se oss så bra : ) haha, han var skit äcklig. vi fan filmade, och efter en stund sa vi det : ) han ba det var ändå inte min kuk ! haha då blockerade jag honom. sen satt vi kvar en stund vid datan, fast jag kunde tyvärr inte uppdatera :( men efter ett tag skulle elin hem så jag följde henne hem. men nu ska jag gå, här kommer lite bilder från dagen. men komihåg att vi drev ! pussar amanda <3 
    
Anonym

har ni köpt likadana ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: