by amanda

|
hejhej, för någon timme sen kom mamma och karro hem. då gick mamma på promenad och jag och karro åt förrätt och sen började vi på middagen. en timme senare gick vi till videobutiken och hyrde filmen " utan spår "  den värkar skit bra och vi ska se den lite senare vi ska först äta när maten är klar. jag har vart hemma hela dagen idag för fanny och becca har inte hört av sig eller svarat när jag ringt -.- menmen, imorgon ska jag in till stan med lippa. men jag skriver mer då, pussar amanda <3
 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: