by amanda

|

hejhej, idag efter skolan när vi slutade halv 4 gick vi hem till mig och väntade på pappa. vi skulle jue som sagt åka till norrtälje idag. när vi kom hem loggade vi in på datan och spelade på blip.se, förlåt att jag inte skrev då men glömde faktiskt. pappa kom en timme senare och då gjorde vi oss helt klara och sen drog vi. i bilen skulle vi kolla på film men tv:n dampade så vi satt och lyssande på musik i trådlösa hörlurar. hahah, egentligen har man dom till när man kollar på dvd men det funkade jue inte satt. haha jag och filippa tyckte det var skit kul så vi garvade halva resan tills filippa somnade -.- hahah, jag ba satt där och diggade som fan : ) när vi kom fram sen så gick vi upp till lägenheten och lämnade våra väskor och sen gick vi ner till grillen för att äta. men när vi kom dit så ville karro bara säga hej till några kompisar så vi följde med henne och sen gick vi till någon backe och åkte ner på rumpan medans hon pratade med dom. det blev skit kallt om rumpan och jätte blött men skit kul § efter drygt 10 min gick vi tillbaka till grillen för att äta. jag och filippa tog varsin hamburgare med pommes och karro tog pytt i panna. när vi ätit gick vi in på ica och handlade äpplen och bröd och sen gick vi hem. hemma bytte vi om till torra kläder och sen gick vi in på datan. jag skriver just nu blogg och filippa smsar, vi ska snart spela på blip igen : ) men nu måste jag gå, skriver kanske senare eller imorgon. pussar amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: