tidsfördriv

| Vardag
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja många saker :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
som tur var inte.
4. Dog någon som stod dig nära?
inte direkt
5. Vilka länder besökte du?
finland.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
jag vet inte
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
24 oktorber 2009, ung 08, grönan, tjejmiddag .. mycket mer :)
8. Vad var din största framgång 2009?
vet inte.
9. Största misstaget?
... ?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nja..
11. Bästa köpet?
kommer inte ihåg, finns nog mycket :)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och smink.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
vet inte riktigt.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
en hel del.
17. Vad önskar du att du gjort mindre
vet inte.
18. Hur tillbringade du julen?
familj och släkt
19. Blev du kär i år?
inte direkt
20. Hur många one night stands?
-
21. Favoritprogram på TV?
ugly betty tror jag :)
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
säkert
23. Bästa boken du läste i år?
vet inte :)
24. Största musikaliska upptäckten?
?
25. Något du önskade dig och fick?
dator =d
26. Något du önskade dig men inte fick?
ny säng (a)
27. Årets bästa film?
twilight
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
öppnade paket :D
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
mindre bråk
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
vet inte rikigt.
31. Vad fick dig att må bra?
mina bästa vänner.
32. Vem saknade du?
många ..
Emma

Jaså, kul :D

matilda

hur mår du gumman? :)

aså shit dendär amanda var ju helt sjuk! hon skrev till mig nu på msn, typ en hel bok om hennes liv och varför hom häll på med oss :S HAHA!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: