by amanda

| Vardag
hallo :) jag har precis ätit middag, kom hem för 30 minuter sen. tog sällskap med leo, det var kallt ute så jag pallade inte vara kvar. jag skulle egentligen vara med lippa tage och venne idag men det blev ändringar. annie var med, tage drog och senare drog venne. så vi andra var hemma hos wille tills vi också drog ut. träffade några andra, stog mest i centrum och gjorde ingenting. snackade och hade faktiskt ganska roligt. menmen, sen drog jag hem. ska snart till pappa och hämta lite saker, vi hörs senare. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: