by amanda

| Vardag
hej sötnosar. jag kom hem för en liten stund sen. jag var ju med denise och matilda när jag skrev mitt senaste inlägg. jag hade förväntat mig en mysig kväll med dom men det blev ändringar. de skulle träffa någon och jag orkade inte så jag drog hem till matte istället där han leo annie och lippa var. vi kollade lite på datorn och sen blev det dags för mig att gå hem. så jag har precis kommit hem och sitter och lyssnar på musik. en massa bilder kommer i nästa inlägg, puss&kram :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: