by amanda

| Vardag
hejhej :) som ni kanske kommer ihåg från inlägget jag skrev igår så har vi ju temavecka. jag och mina girls. idag har vi varit gangsters ! =d i allafall så har det varit drop in fika i skolan för barn och föräldrar så jag och några till stannade kvar i skolan tills de började vid 4 och jag slutade 3. vi orkade inte gå ut eftersom det var så kallt, fast vi körde lite snöbollskrig. i allafall så fikade vi och sen blev jag och annie skjussade till rikard. vi köpte något bil spel och en liten stund senare kom micke också. vi körde poker, rikard vann och jag kom 2:a :) efter det satt vi i rikards rum, pratade och hade det mysigt. sen drog jag hem. men nu ska jag svara på komentarer, pussar amanda <3



Anonym

sv: ja , bloglovin ?

härligt, sammahär :)

Anonym

Min kepa !

azra

sv: lagt till dig nu :)

skriv när du lagt till mig :)

härliga bilder :d



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: