by amanda

| Vardag
jag är så rädd, så jävla fukking rädd ! jag vill aldrig förlora dig, du är den ända som jag verkligen kan prata med när det har hänt något. jag trivs med dig och din närhet, inte många som jag gör det med. det känns som om något brast, jag vet inte. men som om vi skulle tappa kontakten pågrund av det som alla andra gånger. så fort du får någon som du gillar mer än vän så tar jag alltid ett steg bakåt. vill inte komma för nära eftersom du gillar en annan och vi bara är bästavänner. vi tappar kontakten mer och mer känner jag. du smsar aldrig mig längre, det är alltid jag. jag känner hur du gilder ifrån men jag vågar inte göra något. jag vet inte, vad kan jag göra ?
jag älskar dig, det kommer jag alltid att göra. oavsett vad, tvivla aldrig på mig !
tveka inte på att det är dig jag skriver om/till. för jag vet att du vet att det är du..
pavel

vem har du skrivit om ? <3

I D A :)

sv. gjort idag då? :D

I D A :)

sv. jag har varit med min kille :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: