by amanda

| Vardag

" Hur ska man veta om man hittat den rätta ? Hur ska man veta om känslorna är äkta ? Jag vågar aldrig chansa, jag vågar aldrig ta ett steg för mycket. För jag vill inte ha mitt hjärta krossat, men kärleken verkar inte kämpa för mig hur mycket jag än krigar för den. Jag passar inte in. Det handlar inte om att hålla någon hårt, eller gå hand i hand. Det handlar om evig kärlek som föralltid är sann, som inte försvinner efter några veckor eller månader. En kärlek som är stark att hålla två personer kvar på jorden föralltid. Två personer som aldrig slutar kriga, vem vet ? För vissa kanske evig kärlek finns, men jag gav upp hoppet för länge sen. Och det krävs mer än två hjärtan för att få tillbaks det. Mer än den kärlek som du & jag upplever. Jag vill tro, jag vill hoppas. Men det går inte för jag vet att hur mycket jag än försöker så kommer det alltid sluta med ett krossat hjärta. Kärlek är det finaste som finns men även det mest smärtsammaste saken i livet, man önskar och vill att allt ska gå till rätta. Men även om man försöker på många sätt så är det inte så lätt. Man får lida genom livet för kärlekens skull. Men vad tjänar man på det när allt man vill inte slår in ? Man får gråta kvällen ut, när kommer smärtan att ta slut ? Till slut orkar man inte mer, det är då folk ser. Kärlek vid första ögonkastet är den mest utbredda ögonsjukdomen. "


All kopiering på min blogg polisanmäls, copyright !

Anonym

det där är en bit ut en text .

Anonym

låt *

Anonym

jo det är visst ur en låt! försök inte!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: